tirsdag 1. juni 2010

Heisan!
Eg er ny her inne i bloggverden så eg må lære meg litt etter litt.
Vi har to hunder ,en som heter Bono og er min ,og en som heter Exo som er mamma og pappa sin.
Vi går på uttstillinger med begge to. Bono er veldig flink og Exo har vi ikkje gått på så mange uttstilinger, med men alle vi har gått på med han er ganske bra. For ca.3 uker siden brakk eg foten oppå vristen, det gjorde kjempe vondt da det skjedde, eg tørde ikkje å gå på foten etter det skjedde ,så eg har ikkje gått på foten siden sekunder før eg brakk den. Så no har eg gips på, og skall ta den av om seks dager og da skall legen vurdere om eg skall opperere eller ikkje.

2 kommentarer:

  1. Hei vennen min, vellkommen i Blogg verden.Gleder meg til å se og lese her fremover

    SvarSlett
  2. Heisann søtnosen! så kjekt at du har laget deg blogg. Nå skal eg følge med godt med. Var veldig kul den sminken din. Klem.

    SvarSlett