tirsdag 15. mars 2011

Sist du:
1. siste du drakk: Brus (pepsi)
2. Siste telefonsamtale: mamma
3. Siste mottatte sms: Camilla
4. Siste sang du hørte på: Mammas lile venn

Dette året:
5. Har du fått nye venner dette året: ja
6. Ledd til du begynte å gråte: JAA!!
7. Møtt noen så har forandret deg: Ja
8. Funnet ut hvem dine ekte venner er: Nja!

Sannhet:
9.Hvor mangen barn vil du ha? Vet ikke har ikke tenkt på det.
10. Har du kjeledyr? Ja to hunder
11. Vil du forandre navnet ditt? NEI!
12. Hvordan feiret du din sist bursdag?Feiret med ca. hele klassen og noen utenom ;).
13. Når våknet du i dag? Eg våknet 07.15
14. Hva gjorde du midnatt i går? Eg lå i sengen og såv
15. Nevn noe du ikke kan vente på: At eg og mamma skal til Bergen :D
16. Sistgang du så pappaen din: 10. min siden
17. Hva ville du forandret i livet ditt? Emm… ikke noe akkurat no
18. Hva hører du på akurat nå? Musikk, Gaute Ormåsen.
19. Hva går deg på nervene akurat no? At eg skal legge meg no.


Natta nå legger eg meg ;) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar